Klachtenregeling
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u niet tevreden over de wijze waarop wij dit doen of bent u het niet eens met de interpretatie van de pensioenregelingen? Dan kunt u een klacht indienen bij het pensioenfonds. U kunt ons hierover bellen (020 6213 891) of mailen (info@provisum.nl). U kunt ook schrijven naar:
Postbus 7873
1008 AB Amsterdam
Vanaf 1 januari 2024 kunt u bij de Geschilleninstantie Pensioenfondsen terecht als u er samen met het pensioenfonds niet uitkomt. Deze instantie probeert te helpen bij klachten over de uitvoering en toepassing van het pensioenreglement. De Ombudsman Pensioenen is onderdeel van de Geschilleninstantie Pensioenfondsen. U kunt ook altijd terecht bij de rechter.
U kunt hier de hele klachtenregeling van Provisum bekijken. Hierin wordt o.a. uitgebreid aandacht besteed aan de procedure die een klacht doorloopt. Een verkorte versie van de procedure is hieronder weergegeven.